Header AD

Call of Duty IV Modern Warfare İndir

Merhaba arkadaşlar.. Bu yazımızda sizlere benden çokça istenen bir oyun olan Call of Duty IV Modern Warfare oyununu nasıl indirebiliriz bunu anlatacağım. 

Öncelikle oyunumuz bilgisayar üzerinden oynanan en iyi savaş oyunlarından bir tanesi olmakla birlikte, hikayesiyle olağan üstü bir seviyede bulunmakta. Herkes tarafından sevilmesi ve oynanması zaten kalitesini belli ediyor. Daha fazla konuyu uzatmadan sizlere sistem gereksinimlerini söylemek istiyorum.


Sistem gereksinimlerinden önce, oyunumuzu indirmek için yapmanız gereken şey alt kısımdan yeşil indir butonuna basmak ve çıkan reklamda 5 sn bekleyip sağ üst köşeden reklamı geç demek. Bu dediklerimi yaptıktan sonra oyunumuzu kolayca indirebilirsiniz. Kurulumunu ise rar dosyasının içindeki Beni Oku metnini okuyarak rahatça yapabilirsiniz..




İşletim Sistemi : Windows XP (SP2) / Windows Vista / Windows 7 / Windows 8
Ekran Kartı : Nvidia Geforce 6600 – 256 MB / ATI Radeon 9800 Pro – 256 MB
İşlemci : Intel Pentium IV 2.4 GHz / AMD Athlon 64 @ 2800
DirectX : DX9
RAM : 1 GB
HDD : 10 GB








Call of Duty IV Modern Warfare İndir Call of Duty IV Modern Warfare İndir Reviewed by Barış Özkan on 1/22/2019 Rating: 5

2 yorum

  1. abi indirdikden sonra kod istiyo ama sayfada kodu bulamiyorum yardimci olursan sevinirim

    YanıtlaSil