Header AD

Pes 2017 İndir - PC



Benimde çok sevdiğim oyun olan Pes 2017 yi bazı takipçilerimin isteği üzerine indirme linkini ayarlayıp koyma gereği duydum. Gayet güzel bir oyun olduğunu anlatmaya zaten gerek yok. İndirme linki ve rar dosyası kesinlikle virüssüz olmakla beraber gayet iyi ve korunaklı.

Alt kısımdan oyunumuzun kurulumunu nasıl yapacağınız hakkındaki videoyu izleyerek kolaylıkla kurabilirsiniz. Umarım sizlerde oyunumuzu kolayca kurabilir ve güzel bir şekilde oynaya bilirsiniz.














Pes 2017 İndir - PC Pes 2017 İndir - PC Reviewed by Barış Özkan on 3/15/2019 Rating: 5

8 yorum

  1. abi assasin creed 3 ve benzerleri gelirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.tamindirsene.club

      Sil
    2. kardeşim sitene reklam nasıl başlattın kaç günde başlattın? benim sitemde bu: https://www.indirbase.club/

      Sil
    3. Bi araştırma yapayım duruma göre kanalıma da web sitemede koyarım..

      Sil
    4. abi peki benim sitem nasıl sence daha çok yazı eklemeye çalışıyorum youtube hesabımdan hit kasıyorum senin gibi

      Sil
  2. lan niye indir dediğmde kızlar çıkıyo haysiyetsiz

    YanıtlaSil
  3. OYUN İÇİN TEŞEKKÜRLER AMA SPİKER SESİ ÇIKMIYOR

    YanıtlaSil