Header Ads

Popüler Oyunlar

GTA Türk İndir



Merhaba oyun severler.. Bu yazımızda sizlerden gelen istek üzerine hazırladığımız GTA Türk İndirmeyi göstereceğim. Öncelikle yapmanız gereken ilk şey tabi ki youtube kanalıma abone olmak 😊 
Sonrasında ise alt kısımdaki indir kısmından oyunu indirmek. Linke tıkladıktan sonra karşımıza reklamlar çıkacaktır onları da kolaylıkla geçtikten sonra rar dosyamızı indire bilirsiniz..










GTA Türk’ün Özellikleri Nelerdir?
GTA Türk yaması, oyuna Türkiye’de gördüğümüz arabaları, dükkanları, sokak tabelalarını, kıyafetleri, formaları ve benzeri birçok şeyi ekleyerek, oyuna bir Türkiye havası katmaktadır. Bu da oyunu daha eğlenceli kılmaktadır.
Örneğin: sokakta yürürken gördüğünüz, murat 131, tofaş, kartal, anadol gibi arabalar, fenerbahçe, galatasaray, beşiktaş formasıyla yürüyen insanlar, dinleyebileceğiniz Türkçe müzikler ve bunun gibi birçok şey, oyuna gerçekten farklı bir tat vermektedir.


Yukarıda yazdıklarımın dışında, oyundaki araba plakalarını, Türkiye’de gördüğümüz plakalarla değiştirmektedir. Oyundaki dolar ($) işaretini, Türk lirası işaretiyle (₺) değiştirmektedir. Gazeteleri isimlerini, yerli gazete isimleriyle değiştirmekte ve bunların dışında da oyuna birçok yenilik eklemektedir.

Rar Şifresi: www.ytmobilman.com

55 yorum:

  1. abi çok teşekkürler saol :)

    YanıtlayınSil
  2. abi şifre istiyor söyleyebilirmisin şifreyi

    YanıtlayınSil
  3. kurulum yaparken parola istiyo

    YanıtlayınSil
  4. kardeşlerim sadece görebilenler anlarlar rar şifresini

    YanıtlayınSil
  5. Yanıtlar
    1. Yardımcı Olabilmeme sevindim..

      Sil
    2. aFagaGdgD olusa hllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

      Sil
  6. sesi varmı??? bazılarında yoktuda

    YanıtlayınSil
  7. ses gelmiyor sorun nasıl düzeltiliyor

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. ya bendede aynısı oluyor ses yok çok kötü birşey

      Sil
    2. kanka internetten gta vc ses dosyası indir at klasore

      Sil
  8. bu site güvenli bağlantı sağlamıyor diyor

    YanıtlayınSil
  9. Çok Saol Usta Fakat Blogunu Nasıl .com Yaptın?

    YanıtlayınSil
  10. üstad benim rar açılmıyo ndn ?

    YanıtlayınSil
  11. ADAMSIN ABİ HAYRANIM SANA VIDEOLARINDA BENDEN BAHSEDER MİSİN

    YanıtlayınSil
  12. abicim dediklerini yapıyorum dosyaya tıklıyorum oyuna tıklıyorum cannot find 640x480 video mode yazıyuo tek seçenek var tamam demek ona tıklıyorum gidiyo tekrar deniyorum aynı şey yönetici olarak çalıştırıyorum olmuyo

    YanıtlayınSil
  13. connot find 640x480 video mode diyo abi napçam

    YanıtlayınSil
  14. Kardeş oyun indirildi ama girmiyo siyah ekran çıkıyo ama yinede tşk ama olsaydı sevinirdim ama yinede saol

    YanıtlayınSil
  15. aga bcvc den indirme sitesine geçemiom

    YanıtlayınSil
  16. abi rar ı indirdikten sonra microsoft storeden bişe indirmek gerekiyomu

    YanıtlayınSil
  17. Abi şimdi indiriliyorda bişey sorcam bizden dğilde biz oyun indirdiğimizde para kazanıyormusun???

    YanıtlayınSil
  18. abi kendi kanalımda senin sitenden bahsedebilirmiyim önerebilirmiyim siteyi

    YanıtlayınSil
  19. abi valla bana zone setup diye uygulama çıktı ben şifreyi açmak için winvara girip şifreyi girdim şifre www.ytmobilman.com

    YanıtlayınSil
  20. bilgisayar virüs kaparmı acaba

    YanıtlayınSil
  21. bilgisayar virüs kaparmı acaba

    YanıtlayınSil
  22. indire tıkladığımda baya bir reklam çıktıda

    YanıtlayınSil