Barisozkan


Popüler Oyunlar

İletişim & İstek

Reklam ve işbirliği için bizimle iletişime geçin:

 Barisozkan72@gmail.com

İnstagram/brsozkann



48 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bende sizleri seviyorum :)

      Sil
    2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  2. bu adam harika dostum ,,,,,,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
    2. ABİ BU ANKETİ BURAYA NASIL KOYDUN ?

      Sil
    3. Google formlardan kendine form yapıyosun sanra paylaşma bölümünden html olarak yerleştiri seç.

      Sil
  3. ABONEMİ ARTIRMAK İÇİN YARDIMCI OLURMUSUN ACABA BILGI ALABILIRMIYIM BU KONUDA

    YanıtlaSil
  4. kardeşim bende site kurucam ama düzenliyemiyorum gelsen yardım etsen

    YanıtlaSil
  5. Gangstar rio yu nasıl ücretsiz olarak indiririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gangstar rio apk yaz ceptenet .com sitesine gir 30 mb indir oyunu kurunca veri indirecek...

      Sil
  6. selam sitenin temasını paylaşabilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google'a Sora Game Templates yazarsanız, temamız çıkabilir..

      Sil
  7. kirletiyorum ama çözdüm yaptım

    YanıtlaSil
  8. abi nolur cars 3 driven to win yap torrent olmasın ben kullanamıyorum.

    YanıtlaSil
  9. Abi oceanın devamını getir

    YanıtlaSil
  10. abi siteye stardew valley koyarmısısn

    YanıtlaSil
  11. https://www.youtube.com/channel/UCgDSQ0QziTwZv9hIZRynbFw 10V10 KARŞILIKLI

    YanıtlaSil
  12. Sims4 nasıl indereceğim tam olarak link verirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Site içerisinde arama kısmına sims 4 yazarsanız bulabilirsiniz

      Sil
  13. site var ama bilgim yok hediye biri attı bu işe baktım ortak lazım discord gmon#3377

    YanıtlaSil
  14. Abi marvel spıderman 2018 indir lütfen abneyim takipteyim seni lütfen abi

    YanıtlaSil
  15. selam space dead oyunlarını veririmisiniz

    YanıtlaSil
  16. selam call of duty ww2 oyununu verirmisiniz

    YanıtlaSil
  17. ABİ ŞİFRENE GTA WAYSTINIJN

    YanıtlaSil
  18. merhaba endine eroe aliyorum

    YanıtlaSil
  19. abi farming simulator 19 un en yeni sürümünü yükleyebilirmisin

    YanıtlaSil
  20. bişey sorcam çok merak ettiğim bi şey cevaplarsan sevinirim, neden sitene adsenseden reklam almadın sebebini merak ediyorum veya neden başvurmadın

    YanıtlaSil
  21. Abone olan 5 hesapdan abone olurum https://youtube.com/channel/UC-WbfhghZE66Yv9iy7GJsSw

    YanıtlaSil
  22. Admin İstediğim oyunları bulamıyorum Lütfen ekleyin
    Slime Rancher
    Kerbal Space Program
    Ve Daha Fazla Simulasyon Oyunları
    Ve Daha Fazla Düşük Sistem Gerektiren Oyunlar
    Kısa Zamanda Eklenirse Mutlu Olurum Teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  23. age of empire günceleye bilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yine indirdim fakat indirdikten sonra arşiv hasarı veriyor age of empire 3de ilgilenip yardımcı olursan sevinirim.kg

      Sil
  24. abi bende site yaptım google de yayınlandımı bilömiyorum nasıl anlarım

    YanıtlaSil
  25. Cossacks: European Wars ekleye bilirmisin mümkünse

    YanıtlaSil
  26. Abi Ranch Similator indirmeyi anlatırmısın

    YanıtlaSil
  27. Abi bende web yazılımı ile ilgileniyorum da web sitene yorumlar bölümünü kendin mi yaptın yoksa blogger üzerinden eklentiler ile mi yaptın ? -Bu arada seni çok seviyorum-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Temanın kendi özelliği ben ekstra bir şey yapmadım

      Sil
  28. merhaba abi ben lego jurassic world u indirdim ancak donuyor yardım edebilirmisin

    YanıtlaSil
  29. abi ban lego jurassic world u indirdim ancak kasıyor yardım edersen sevinirim

    YanıtlaSil